Hoppsan :)

Ojsan nu har det gått ett tagsedan jag bloggade, haha. Är inte så bra på just den delen att blogg för jag har inte riktigt motivation till det men jag ska försöka bli bättre på det! Jag har ju beslutat att starta ett eget Hunddagis där alla hundar kommer vara välkomna om dem så att säga fungerar med i gruppen/grupperna. Jag ska gå en starta eget kurs nu på torsdag och även anmäla mig till Hunddagisutbildningen i Sthlm som jag ska gå på fast på distans och jag får även Sanna med mig så det ska bli skoj! Vilket innebär att detta året bara kommer att bestå av HUND =D Som är det ämne jag är intresserad och brinner för <3 Nu har jag även målat mina agility hinder så dem är fina. Just nu så är mitt projekt att börja göra vid och kanske byta ut staketet jag har runt min bana eftersom den som är där nu är lite ringrostig och behöver rustas upp :) Något annan som är skoj är att jag ska börja träna agility med Gnista igen eftersom hon tycker det är såå skoj och man ser riktigt hur det lyser i ögonen på henne och jag funderar även på att om nu träningen går bra så kanske vi ger mig ut på tävlingsbanorna, vem vet ;)


Idag onsdag så körde jag och hundarna ner till Svalöv med Jeanette och hennes schäfer Essie och kollade kosläpper som skolan hade och där träffade vi även Michelle Clausen och hennes söta son Jacob :) När kosläppet var slut så åkte vi till skogen och gick en runda på en timme så nu ligger hundarna helt uslagna av trötthet, haha.
Ikväll blir det även kosläpp här i Gånarp :P

Nu tänkte jag väcka dem och sedan ut på en promenad med dem!

Puss o kram Olivia & gänget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0