1 till 2 April!

Jaha så var även denna helgen snart över så fort det går när man har roligt =) I fredags körde jag och hundarna ner till Malmö där jag lämande hundarna hos Linnea och sedan körde hem till Cassi som hade lite avskedsfest eftersom hon åker till Spanien om nån helg. Det var kul att träffa alla igen, var ju ett tagsedan :) Vi satt och pratade och vid kvar i elva körde jag från Cassi och då hänge även Julia med som ändå skulle av på halv vägen :p Vi åkte för att hämta Linnea och hundarna och sedan hem =D Jag hittade direkt dit Julia skulle eftersom jag hade lånat GPS :P Jag och Linnea var väl hemma vid halv ett cirka och sedan blev det sängen =D

Lördag

Blev en lugn dag men jag hämtade Ica på stationen eftersom hon skulle med oss till Ekebo på kvällen =D Vi var först på en lite förfest och sedan bar det vidare till Ekebo där vi åt mat och pratade och hade det trevligt och senare på kvällen blev det mycket dans, skoj! Bea (nästkusin) bjöd mig även på en drink, gott! Man träffade några stycken som man kände. Vi dansade tills klockan slog ett för då slutade bandet spela och sedan körde vi hem och la oss så vi somnade väl vid halv tre tror jag klockan blev eftersom jag och Ica låg och pratade lite. Tack för att du finns att prata med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0