Härligt!

Jaha så var även snart denna helgen oxå över vilket innebär att jag går in på min sista vecka på prakitken :( Sedan börjar alla mina utbildning som bara kommer innehålla HUND =D

I fredags var jag bara hemma med mamma och Linnea, vi kollade film och åt pizza så det var hög mys nivå på de <3 Igår lördag så var jag på väla med Linnea och kusin Bea och där hittade jag ett par skor, linne och leggings. Sen på kvällen så var mamma och pappa på fest och Linnea va på möte med gymnastiken så jag och hundarna var ensamma hemma!

Idag söndag så var först jag, mamma och Linnea ute och gick en runda med hundarna eftersom vädret var såå härligt idag och när vi kom hem var vi ute och pratade lite med grannen innan vi gick in och skulle äta lite. I eftermiddag messade min kusin och frågade om vi ville med upp till grustaget i Tåstarp så vi hängde med upp dit och gick en runda på en timme och där vi även tog fina kort på hundarna som jag hade tänkt sätta i min fina ram som jag köpt. Vi åkte hem vid tio över fyra och sedan vid halv fem körde jag upp till Bea och Andre för att färga mitt underhår så nu är man mörk igen =) Jag var väl hemma igen vid halv sju och då började vi att göra maten som blev grillad kotlett och pommes, mums!! Till efterrätt åt vi chockladpuddning som Linnea hade gjort. Nä nu ska jag sova så jag får min åtta timmar!

Bilder vi tog på hundarna idag <3




Puss o Kram Olivia & gänget <3


Kommentarer
Postat av: Erica

fin bild på Blu!:D men du... ret bra om du delar upp din text i olika stycken.. lite jobbigt att läsa annars:/

2011-04-19 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0