Veckorna bara flyter på!

Igår var jag väldigt duktig =) Jag tvätta, dammsuga och torkade golven, var ju tvungen att testa golvmoppen som vi köpt :P Så nu är golven rena och fina. Vid två blev jag hämtad av Sanna så åkte vi ut till hundägarskolan i Ängelholm och köpte ett dagskort så släppte vi hundarna i den ena hagen som är där och då passade jag även på att träna lite agility med Gnista! Såå sugen jag blev på att börja träna de igen!! Vi ska skaffa ett årskort så får man åka dit och släppa och träna hundarna när man vill, skit bra! Funderar även på att börja på lydnad med Blue för tror att han hade behövt de och samtidigt det sociala att han ska lära sig att man kan gå förbi en annan hund utan att behöva hälsa. När vi sedan kom hem gick jag och duschade, skönt! Vid tjugo i fem gick jag upp till min veterinär och fixade ett testikel intyg till Blue och dom satt där dom skulle xD För uppfödaren Mia ville ha det eftersom han parat en tik (tiken i förra inlägget) och det var första gången. Så efter jag varit där åkt ejga och mamma och handlade lite mat och annat och när vi kom hem tog vi av påsarna oxå körde jag och lämnade intyget till Mia och kollade på Filippas små bebisar =) Molly är så duktig med sina små, ska bli så kul att så dom växa upp och följa dom var vecka =D När jag kom hem blev det lite mat och sedan var det sovdags! Idag (onsdag) har det inte hänt så mycket, sov alldeles för länge men gick upp vid tio tror jag klockan var och då käkade jag lite frukost och sedan hämtade jag tvätten som jag skulle sortera och satte igång filmen The Bounty huner och det var en sååå bra film! Sedan var jag ute och powerwalka och sprang lite med hundarna känner mig duktig ;) Imorgon blir det hundägarskolan igen och fixa årskortet och kanske man ska fråga om de behöver extra hjälp?

På fredag kommer helan (Julia) hit och sover över till lördag, wiiee!

Nä nu ska jag kolla klart på Scrubs!

Ha det bäst Puss o kram Olivia och gänget (hundarna)

Kommentarer
Postat av: FARMOR

Hej Olivia! Läste bloggen idag. Vad skönt att allt gick bra med Molly och grattis till Blue som blivit pappa.

2010-09-30 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0