Oj vad tiden springer iväg!

Ja vad tiden bara rinner iväg för om 43 dagar och 23 timmar fyller jag 19 år :P Och om bara 49 dagar så är det Julafton :O. I måndes fick jag lite jobb på ett dagis i Båstad, alltid nice med pengar :p I tisdags kom Linnea in och väckte mig vid kvart i nio så gick jag upp och gav hundarna mat och släppte sedan ut dom medans jag åt frukost och sedan vid halv ett cirka skjutsade jag Linnea till hennes kompis och körde sedan hem till min näst kusin Bea för att hjälp henne sätta upp en hylla som vi köpte på Ikea i söndes :) Först var det svårt att få i skruvarna så vi körde hem till hennes mamma och pappa och kollade efter skruvar men dom hade inte tillräckligt många så vi fick köra till Axtorp och handla skruvar. När vi kom tillbaka hem till henne så gick allt mycket lättare :P Hylla fick sin plats och det blev skit bra! När hyllan väl var uppe tog vi hundarna och gick en runda i skogen och vi var väl ute i en halv timme :) När vi kom tbx torkade vi hundarna och började baka kanelbullar, mums! Sedan fixade vi lite mat också åt vi och kollade på I form med Anna Anka och vilket programm, hahahaha. När det var slut tog jag hundarna oxå körde vi och hämtade Linnea och sedan hem för att sova :) Igår onsdag vakna jag vid halv nio då jag gick upp och åt lite frukost och sedan höll jag Linnea sällskap när hon städade i sitt förråd och vid tolv kom Ebba, Amanda och Julia hit så körde vi till Väla för att kolla läget lite och jag som inte skulle ha ngt hittade en koft, ny bh och ett halter neck linne så jag blev mkt nöjd =D Vi körde från väla vid halv fyra typ och körde för att kolla läget på NetOnNet i Hbg så nu vet man var det ligger med för känns som jag måste ha ny stereo till bilen ifall jag inte får rätt på den, får skicka in bilen till grannen så får han kolla på den ;) Idag torsdag vaknade jag alldeles för sent men skönt att sova länge ibland :) Men annars har det inte hänt så mkt idag, var och hälsade på valparna och såå stora dom har blivit, imorgon blir dom redan 6 veckor gamla, känns som det var igår dom kom ut <3 Nu sitter vi och kolla på Robinson och imorgon blir det Växsjö med bästa Amanda <3 Glömde berätta att vi karvade ut pumpor i söndes, skoj!!

Lite olika bilder:



Lite updatering från mig och gänget ;) Ha det bäst, puss o kram Olivia och gänget <3


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Svar: Klart ;)

2010-11-21 @ 00:34:21
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Svar: Klart ;)

2010-11-21 @ 00:34:26
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Svar: Klart ;)

2010-11-21 @ 00:34:26
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0