Igår var jag i Malmö hos jane för att f...

Igår var jag i Malmö hos jane för att fira och det var bara jag, ica, jane och cassi:) Men trevligt hade vi iaf. När vi kom till jane blev det tacos och sedan glass, gott! När klockan var cirka halv elva tog vi bussen till mölle och bara prata. Satt väl där tills klockan blev ett och sedan tog vid bussen tillbaka till jane och jag somna vid 2:) Idag vakna jag vid halv elva för skulle ta bussen vid 12.00 hem mot ängelholm. Men efter lite missförstånd mellan mig och amanda så fick jag ta tåget tillbaka till HBG. Så nu möter jag amanda och ebba i HBG så ska vi gå och kolla på The last song med Miley Cyrus:-D När jag kommer hem därifrån ska jag gå en lång runda med hundarna även om det regnar! See you later alligator. Puss o kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0