Hundar det bästa jag vet <3 16/3 - 2010

Idag efter skolan åkte jag hem för att köra och körningen gick väl bra, att man aldrig kan få boka snart blir tokig!! Efter körningen åkte jag för att hämta underbara Blue som jag ska ha nu en vecka för att se hur han går ihop med Gnista och om allt går bra ska han få bo hos oss för alltid <3 Det är så här att han skulle flyttat till en annan familj i Gbg men dom kunde inte ha han så jag sa först på skoj att han kunde få bo hos mig så jag sa det till Mia oxå prata jag med mamma och pappa om det och dem gick med på det efter att funderat hela helgen =D Jag och Blue åkte ner till Svalöv på tisdag kväll så han fick träffa Gnista och allt gick bra som jag förväntat mig :) På onsdagen fick han även träffa Leo och eftersom det bara skiljer ungefär en månad på dem så ska dem ju sätta varandra på plats och Leo är en sån hund som är envis men väldigt snäll men efter lite bus blev allt bra. På kvällen laga Julia pizza till oss alla =D Då gick allt bra med hundarna. Leo låg ner och busade med Blue och Gnista var lite på avstånd och bara stod och kollade på dom, haha. Idag torsag skulle vi tagit tåget hem men eftersom pappa nästan är i Svalöv och jobbar fick vi åka bil hem, aldrig fel =D Nu ligger båda hundarna duktigt och sover! Ska bli skoj att börja träna en ny hund igen!

Lite bilder på Blue, Pizza och Ica och Blue <3



Puss o kram Olivia och hundarna =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0