20/3 - 2010

Igår var jag hemma för vi hade studie såå skönt men varför gör man aldrig det man ska göra! På kvällen kom Åsa och Anders hit för att de skulle kolla på Luftslottet som sprängdes med mamma, pappa och Ida men eftersom jag, linnea och Clara inte ville se den satte vi oss på ovanvåningen och började kolla på Tonårsliv med Lindsay Lohan men vid halv elva var det utröstning i Let´s Dance och äntligen åkte Willy ut och tror han tyckte det var rätt skönt så han kunde få ta sin sov morgon, haha.



De två paren som är kvar: Bild 1: Claudia Galli och Tobias Wallin
                                       Bild 2: Mattias Andréasson och Cecilia Ehrling

Idag lördag händer det inte så mycket bara ta det lugnt och umgås med mina hundar, såå mysigt, älskar dom så! Ikväll ska mamma och pappa bort så det blir hemmakväll med systrarna. Skolan flyter på som vanligt snart ska projekt arbetet in såå skönt det ska bli när det är inne. Snart påsklov och sedan åker vi till Kolmården och snart är det APU =) Veckorna springer på snabbt. Jag har fått min student mössa och mina tröjor =D Wiiee!

Bild 1: Gnista, Blue och Tippy.
Bild 2: Gnista och Blue ute och springer på gräset.
Bild 3: En av våra kalvar.
Bild 4: Tryck arm student 2010.
Bild 5: Tryck framsida student 2010.
Bild 6: Kortärmad tröja student 2010.

Pussar Olivia, Gnista och Blue <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0