Sista veckan!!

Jaha då var jag inne på sista veckan i Svalöv, wiiee!! Förra veckan hände det inte så mycket mer än att allt plugg blev klart så nu slipper jag plugga på länge =D I fredags hämtade Sanna upp mig och hundarna på stationen då vi åkte till stranden för att gå en runda med hundarna, så skönt det var. Sedan körde vi hem till mig så hämtade jag lite saker och lämnade hundarna hemma också körde vi till stationen i Ängelholm för att hämta upp hennes kusin för att sedan lämna Selma hemma och när klockan var cirka fem körde vi till träningsakademin och gjorde spinning. Det var kul och vi var inte så många typ 6 stycken, haha. Passet varade i 45 min cirka och när vi var klara så kändes det rätt skönt att tränat av sig. VI körde och lämnade hennes kusin för hon skulle ta bussen och sedan körde vi hem till Sanna och kollade på Hachiko och käka kycklingrulle, mums! Åkte hem vid halv elva cirka. Lördag på dagen gick jag en runda med hundarna och sedan hjälpte jag mamma i trädgården och klippte gräset och på kvällen var vi hemma hos våra kusiner för att fira dem. På söndagen tog jag det bara lugnt och städade mitt rum lite.

På fredag är det STUDENT!!!


Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0