En söt liten Parson Russel Terrier^^



Detta är en söt liten Parson Russel Terrier som heter Loka. Hon bor med sin matte i Svalöf och när hon är i skolan busar jag runder i lägenheten. Jag träffade Blue och Gnista bara några gånger för sedan flytta dom hem för deras matte skulle ta studenten. Jag älskar att springa, busa, leka, busa, hoppa och träna. Jag är en hund som blir mycket bortskämd av min matte för jag får selar, koppel och massa godis hela tiden =D Nästa vecka ska jag nog få träffa Blue och Gnista, wiiee =D GRATTIS till Loka som blir ett år idag =D HURRRA!!!!

Ps: Detta är min kompis hund ds.

Puss o kram Olivia och gänget

Kommentarer
Postat av: mia

min sööööööta vovve :)):)

2010-07-29 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0