26/7 - 28/7 2010

Måndag

I måndes började jag jobba klockan sju och vi sluta vid kvart över tio =) Sedan var det hem och duscha och gå en runda med hundarna sedan åkte jag och Blue till Sheltiebeautys för att para Blue och Molly! Allt gick super bra =D Hade en hängning på 45 min :P Vilken nnorrlänning jag har, haha. När parningen var gjord åkte vi hem igen och sedan på kvällen tog vi bara det lugnt.

Tisdag

Hände inte så mkt mer än att jag gick en runda med hundarna. På eftermiddagen åkte jag och pappa till Ekebo för att hämta stolar och bord så hjälpte han att lasta de och sedan lasta av det när vi kom hem igen. Då kom mamma ut så satte vi iordning alla stolar och bord så nu är det oxå klart! På kvällen tog vi det bara lugnt.

Onsdag

Gick upp vid nio och käkade frukost och sedan vid halv tolv körde vi till Familia för att kolla lite saker och hittade en skit fin klänning men den fanns inte i min storlek :( Väl hemma igen gick jag en runda med hundarna och sedan vid halv fem åkte jag och Blue till Sheltiebeautys igen för att para en andra gång och nu hade vi en hängning på 40 min  så håller alla tummar och tår på att det blir valpar!!



Min snygga norrlänning =)

Puss o kram Olivia, Gnista och Blue!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaså, Blue försöker få valpar :) Busigt av honom.

2010-08-21 @ 13:30:10
URL: http://sheltiejonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0