The studio =)

30/12-09

Tog tåget ner till Malmö där man fick vänta ett litet tag på dom andra men efter ett tag kom Cassi, Ica och även Julia och sedan tog vi bussen till Turning Torso där vi skulle till The Studio och bli fotade  =) Men innan vi tog hissen till 12 våningen fick vi vänta på Jane som kom med en buss senare. När Jane väl kom tog vi hissen till tolfte våningen och sedan gick vi in till The Studio där jag sa mitt namn och vi fick skriva in oss och sedan skulle vi vänta cirka tjugo minuter men dom tjugo minuterna var 2 timmar :O När väl sminkningen var gjord fick vi vänta en timme tror jag och sedan var det dax för oss att bli fotade, äntligen!! Jag hade tagit med mig 3 olika ombyten så förs var det jag som tog kort sedan Cassi, Ica, Jane och Julia sist. När alla tagit kort med sina 3 ombyten tog vi många galna och seriösa kort men så som vi är väljer man inte den seriösa bilden utan den galna xD När alla kort var tagna satte vi oss för att vänta på korten då vi vänta i kanske en halvtimme och det var så svårt att välja kort men tillslut blev det bara jag och julia som köpte kort. När klockan var cirka kvart i tolv, tolv gick vi ut från Turning Torso då vi varit där i 6 timmar så man var rätt trött. Vi tog bussen hem till Cassi där vi åt några mackor innan vi gick för att sova. Så när klockan var runt halv 2 somnade jag. Men Det var en mycket skoj kväll efter mycket gnäll, haha.

Puss o kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0