Sista veckan!

Jaha då är man inne på sista veckan och snart börjar de igen :( Igår var jag och åkte skridsko med mina kusiner och linnea var med ett tag med åkte sen igen. Vi grillade korv och åkte mycket =D När klockan var 4 ungefär åkte vi hem. När klockan var 5 kom Py till mig och hälsade på och det var mycket trevligt inte träffats sen vi slutade högstadiet vilket var 2007 :p Vi pratade gamla minnen och lite nytt, haha. Hon körde hem vif halv sju typ och sen hände det inte så mycket mer än att jag satt vid datan och väntade på att Amanda och Ebba skulle komma. Väl vid halv nio dök dom upp så det blev att vi försökte komma på vad vi skulle göra eller vilken film vi skulle se xD Tillslut kom vi på att vi skulle kolla på Baksmällan som handlar om fyra män där den ena ska gifta sig så ska de på svensexa i Las vegas och de blir en vild fest så på morgonen när de vaknar minns de absolut ingenting. De har en tiger på toaletten, höna i rummet och en bebis i garderoben xD En mycket rolig och se värd film om man inte sett den! Sedan när vi kollat klart filmen hjälpte Amanda mig med designen till min blogg och blev mycket nöjd :) Så vi somnade inte förrän vid halv fyra :O

Mina bilder från The Studio!



Puss o kram Olivia och gänget ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

Himla fina bilder, Olivia!

2010-01-07 @ 00:06:34
Postat av: Camilla Brunosson

Vad bra du är på bilderna.

ser fram emot bilder från gym uppvisningen, särskilt Gnista som tomtehund, mormor har berättat

kram från Camilla

2010-01-07 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0