Lite av varje!

Igår var jag inte i skolan pågrund av att jag var i Halmstad och gjorde halkan =) Vi var 3 tjejer och en kille som åkte upp plus läraren förstås xD Väl uppe på halkbanan fick vi gå in i den stora salen där vi fick lite information som vara i en halvtimme eller nåt och när den var slut fick de andra 2 grupperna gå ut och vi skulle gå in i den lilla salen för att kolla på en film om hur man sitter bäst säkert i bilen. Filmen varade i cirka 20 min och efter filmen fick vi lite fika innan det var dax för oss att gå ut i upplevelsehallen där de fanns lite olika saker vi kollade på. Så jag slapp sitta upp och ner i en bil xD När det väl var vår tur att köra på halkbanan så satte vi oss i olika bilar och första momentet var att vi skulle köra i 40 och hålla de igenom en kurva och detta gjorde vi i 4 olika gånger tror jag och sedan var det dax att gå över till nästa moment då vu skulle först köra rakt fram och bara bromsa och sedan skulle vi köra rakt fram och veja framför koner och sen stanna vid stopp. Hela halkan gick bra, skönt att det är över ni iaf :) När halkan var klar fick vi gå in igen och sätta oss i stora salen för avslutning på hela dagen. Men hemresan gick bra fast sakta pågrund av vädret :/ Fick ligga 50-60 på motorvägen och ändå var där dumma lastbilar som körde om en! Innan vi hade kört så hade dom hört på radion om att det var stopp på hallandsåsen för att lastbilarna inte kom upp för backen så de bildades ju en hilma kö så vi valde att ta gamla vägen hem där det inte fanns någon bil alls, haha. Hemresan tog väl en timme och sedan blev jag hämtad av pappa som körde med traktorn xD Sedan på kvällen hände det inte så mycket förutom att det var Robinson Karibien på tv=D Somnade vid elva för att sedan gå upp kvart i sex på morgonen :(



Torsdag

Vaknade halv sex fast snoozade till kvart i sex för att sedan gå till datan för att kolla ifall de gick några tåg till Svalöv och de gjorde det inte så trodde jag kunde gå stanna hemma, men icke :( Så pappa skjutsade ner mig till Svalöv vid 7. Annars har jag bara varit i skolan idag och sedan i eftermiddag har alla hundarna lekt (Gnista, Leo och Tarzan), så skoj dom har tillsammans hur ska dem överleva när vi inte bor kvar här nere :( Då finns de en anledning att vi måste ses iaf =D Nu får jag gå tillbaka till pluggandet så jag slipper sitta uppe halva natten. Kollade vad som ska gå på tv ikväll och fick syn på att Robinson ska gå ikväll igen, wiiee :)



Puss o kram Olivia och Gnista

Kommentarer
Postat av: FARMOR

Hej Olivia Vilse i dagarna? Skall väl ändå vara torsdag då pappa körde dej till Svalöv. Kram Farmor

Ps.Kul att det gick bra på halkan.Ds.

2010-01-30 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0