Hockey :P

I lördes var så fick Therese med mig på Hockey med Louise, Kia och Lina då Rögle mötte Modo och ja vad jag tyckte om det var väl sådär. Det roligaste var att höra hur galen hejar klacken var xD Men annars var det bra för Rögle vann ju precis när det bara var 3 minuter kvar =D Efter hockeyn blev jag heskjutsad och sedan in till gannen där familjen och farmor och farfar var. När jag kom fick jag en pepparkaka och sedan var det dax för mat och det var såå gott :) Först till förrät var det någon macka med röra och ägg på. Sedan huvudrätten var det kyckling i sås och potatis och sallad så klart och efterätt var det typ glass med punch smak och den var med ät bar xD Efter all mat var man väldigt mätt men så vid tolv typ fick vi mandelkakor med grädde och jordgubbs sylt, mums =) När klockan var halv 2 så gick vi hem och sedan var det sängen för min och gnistas del, gott.

Lite bilder från hockeyn:



Puss o kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0