Helg och snö =D

Just nu sitter jag uppe på linneas rum och håller henne sällskap när hon städar :) Orkade inte starta min egna, haha. Ikväll blir det Svalöv så kan man sova länge imorgon, skönt! I eftermiddag ska vi åka pulka bakom traktorn och fatta så kul nu när det är så mycket snö =) Tänk att det har varit minus 16 grader inatt, helt sjukt att det är så kallt och mycket snö här nere i skåne och de kommer säkert ligga kvar hela februari ut så Ida kommer få vara med om en svensk vinter med, haha xD Igår var vi hemma och Daniel och Petra och firade Anton och Kevin och det är alltid lika trevligt att träffa släkten. När vi kom hem gissa vad Linnea hittade som Gnista tuggat i sig om inte tandkräm som någon hade slängt där vi slänger tidningspapper, gissa om jag blev sur! Precis när jag lagt mig så gick hon runder och var orolig och gick mot  min dörr hela tiden så jag fick gå ut med henne och då hade hon blivit jätte lös i magen så fick duscha henne och då var klockan tio 2 på natten :O Så jag somnade inte förrän halv tre.


Jag och Gnista tidigare i vintras =D

Puss o kram Olivia


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha sån't är det när man har hund. Tror nog du har övertygat mig ännu mer om att hund inte är för mig ;)

2010-02-02 @ 21:55:14
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0