Gymnastikuppvisning 2010!

Idag vakna jag vid nio och sedan var det dax att käka frukost men mamma :) Vid tio gick jag och pappa ut en runda med Gnista och såå jobbigt det är att gå nu när det är så mycket snö men skoj är de så man ska inte gnälla nu ju :) Seda när vi kom hem blev att att tvätta av sig och byta om och använda min favorit Volym master till hårtet =D Älskar den!!!! När jag nästan var klar skulle vi äta och det var gott med mat. Sedan vid 1 körde vi till Rantzows där det var gymnastikuppvisning som Tåstarps GF hade! Det hela började med uppvisning med alla grupper och sedan var det dax för fika och lotto dragning och pappa vann godis, haha och får ju inte glömma ballong regnet ;) Sedan var det dax för tomtarna och tomte hunden (Gnista) att komma in med godispåsarna och såå duktig hon var!! Stolt matte =D När de var klart var hela uppvisningen klar och klockan hade blivit 4 och vid 5 skulle de spelas innebandy så det var att börja städa snabbt men jag följde med pappa hem och lämnade av Gnista så tog vi traktorn till Rantzows för att lasta alla saker som skulle tillbaka till Tåstaps gymnastiksal. När traktorn var hämtad lasta dom på vagnen och jag hjälpte till att städa och sedan körde vi till tåstarp för att lasta av igen och sen hem igen för att bara slappa och kolla tv, chatta med Ida =) Nu händer det inte så mycket kollar Showtime på 6:an. Nä får lägga lite tid på filmen istället för att sitta här, haha. Bilder kommer senare någon gång ;)

Puss o kram skumbanan Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0