Mamma 40 år!

Igår var jag ledig från skolan för att mamma fyllade 40 år :) Vid 7 väckte pappa mig då jag fick gå och göra iordning lite frukost på sängen till henne. Det blev varm chocklad, tunnbrödsrulle. För att det skulle vara extra mysigt satte jag ett ljus och en flagga till henne med på brickan. Sedan gick vi upp och sjöng för henne och gav henne sina presenter. Hon fick ett halsband och örhänge av oss. Vid nio kom Åsa och hämtade henne och när mamma åkt städa ja undan lite sen la jag mig på soffan för att vila ett tag. När jag vilat klart packade jag mina saker som skulle med ner till Svalöv. Vid halv 3 kom Annika då hon hade tagit semlor med sig som hon hade bakat och efter bara några minuter kom även Tinna. Vid fyra ungefär kom mamma och Åsa hem igen då Annika och Tinna hade gömt sig för att mamma inte skulle veta något och hon blev såå glad när de kom ut genom dörren från tv-rummet =D Sedan när dom varit och fikat och så fixade vi till oss och körde sedan till Pepelinos i Ängelholm. Där jag åt fläskfilé i grillspett med pommes, mums! Sedan bar det ner mot Svalöv.

Puss o kram Olivia

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min vän, Tack för en underbar dag! mamma

2010-01-18 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0