Skola, körkort!

Ja, just nu känns det som mitt lov kommer bestå av plugg, plugg och åter plugg :( Har ju både projekt arbetet, religion, svenska, engelska som måste göras, usch säger jag bara! Idag måndag har det varit självstudier hemma så blir till att plugga ikväll och sen idag har jag även varit på körskolan vilket gick skit bra idag =D Så snart är de dax för bokning av uppkörning och uppskrivning, wiiee de närmar sig! Sen hämtade vi Bea på skolan så åkte jag med henne hem för att få håret slingat och klippt, då Linnea följde med för att få sina toppar klippta. Fick träffa den lilla söta hunden Gina (tysk jakt terrier) på 3 månader, såå söta hon är! Har ju bestämt mig för att para Gnista till sommaren/hösten så det ska bli skoj! Drömde inatt att hon fick en hel drös med valpar men att 2 inte klarade sig. Lite läskigt att dröma att hon fick flera än vad en sheltie i vanliga fall kan få, haha. Nä, nu får jag fortsätta på mitt arbete så jag slipper plugga för mycket på lovet då jag ska umgås med Ida!



Puss o kram Olivia och Gnista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0