Fullt upp hela dagen =)

Vaknade vid halv nio så kom mamma in och fråga om jag ville äta frukost med och vi satt där ett tag och pratade och lite så. Sedan skulle mamma och Linnea kolla klart på Harry Potter så jag satte mig oxå i soffan och gick in på datan lite. Vid kvart i tio klädde jag på mig och gick ut med Gnista i trädgården för att invänta Therese som skulle komma vid elva för att vi skulle gå i skogen =D Så när hon väl kom gick vi mot skogen! Precis innnan skogen så var Nina och barnen och hennes man ute och skulle bygga världens största snögrotta :O Haha. När man pratat lite med dom gick vi vidare och såå jobbigt det är att gå i hög snö hela tiden, haha. Väl hemma efter 1 timme så körde Therese hem och jag duschade av mig och sedan åt vi mat och vid tjugo över ett åkte jag och mamma till www.sheltiebeautys.se och hälsade på alla valpar och de stora hundarna och såklart Mia =D Sååå otroligt söta valpar kan vara, ville bara ta med dem hem! Vi satt och pratade om vad man ska tänka på när tiken blivit parad och hur valpning går till och lite så, mycket intressant! Sedan kom där valpköpare som ville kolla på valparna och som är intresserade av att köpa valp. Vid fyra ungefär åkte vi hem och väl hemma så klädde jag på mig varma kläder och gick ut för vi skulle åka pulka bakom traktorn så kom Simon och Tobias oxå med =) Vi var och åkte i 1 och en halv timme ungefär och nu sitter jag här och bloggar och ikväll blir det att bara vara hemma och imorgon ska jag ha körlektion så blir ingen skola för mig imorgon, wiiee :)

Lite bilder från Sheltiebeautys =)



Bild 1: Cookie Kullen
Bild 2: Filippa
Bild 3: Harry Potter kullen
Bild 4: Hermoine från Harry Potter Kullen
Bild 5: Jag och Hemoine
Bild 6: Molly
Bild 7: Starwars kullen - Yoda
Bild 8: Stawars kullen - Luke
Bild 9: Luke på språng

Tycker Filippa och Gnista är lite lika ;)

Detta har varit en rolig söndag! Längesen sist!

Puss & Kram skumbanan Olivia och Gnista


Kommentarer
Postat av: Susanne

Instämmer helt! En mycket rolig söndag :o) Men jisses vad trött jag var när vi kom hem. I hela kroppen liksom! Jag har fina bilder och filmer som ni får kopiera!

Kram Susanne

2010-02-07 @ 22:00:36
Postat av: Elin

Vilka fina bilder, ^^söta :)

2010-02-10 @ 13:49:23
URL: http://fontanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0