Skola igen, kolmården imorgon ;)

Jaha då har skolan börjat igen men fick åka ner till Svalöv utan mina små älsklingar, att man kan sakna dom så! Utan dom hade jag inte kunnat överleva! Nu har jag även bokat en miniuppkörning så hoppas den går bra. Inatt känns det som jag inte har sovit något alls vilket jag inte är allt för glad för så idag känner jag mig trött och på dåligt humör :( Snart dax för Djur i Park och sedan engelska B, usch. Vill bara att veckan ska gå fort så det blir fredag igen. Imorgon går bussen från skolan kvart över 2 mot Kolmården och fick reda på att det var inte världens bästa lärare som skulle följa med :(

P & K Olivia


Kommentarer
Postat av: Jane

kolmården kommer att bli kul <3

2010-04-06 @ 14:43:52
URL: http://thediaryofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0