Lov och Glad Påsk!

Ja så har snart detta lovet med gått, kom och tänka på att detta är ju mitt sista påsklov, helt sjukt! Lovet har bestått av långrundor med hundarna, jobbat, pluggat, körskolan och vet ni vad nu är det nära, hehe. I måndes gick jag en lång runda med farfar i skogen då hade jag en låne hund lilla Molly från Sheltiebeautys en underbar hund =D Hon är typ hälften så liten som Gnista och Blue, haha. Idag (fredag) var jag uppe hos min näst kusin Beatrice och vi kollade lite vad på bal frisyr till mig =) Nu ikväll har det inte hänt så mycket, jag var ute och tränade agility med hundarna och det går framåt för Blue, skoj! Gnista springer banan utan problem, haha. Förresten var ju med Amanda igår och kolla när hon sprang agility med Sune och Birger. Tänk kändisen Birger kom etta, grattis till han =D Imorgon ska jag tvätta bilen, gå långrunda med hundarna och trötta ut dom så de sover hela kvällen när vi inte är hemma då vi ska till ett par kompisar till mamma och pappa på påskfest!

Nu blir det snart sova för hela slanten så man orkar med morgondagen! Om det är någon som vill med och gå imorgon så bara hör av er =)

GLAD PÅSK önskar vi alla!

God natt Olivia och gänget ;)



Gnista och Blue i Svalöv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0