Fint väder =)

Denna veckan har vi haft fint väder alla dagar och det gillas starkt! Är så härligt att vara ute med hundarna då :) I veckan har det inte hänt så mycket men hade miniuppkörning i onsdags och det gick bra ska bara ha koll i backspeglarna men annars gick allt bra =D Så då var jag på gott humör! Sen igår (torsdag) var jag och tränade  intervall med Jenni i klassen, kändes skönt när man gick därifrån. Idag fredag sov jag till halv nio och sedan gick jag till skolan och hämtade lite papper och satte mig och övade inför omprovet jag skulle ha i mikrobiologi medans jag väntade på Jane då vi skulle göra etologi studie på Julias marsvin. Vi var klara runt halv tolv så då började jag packa lite och städa undan i lägenheten för kommer inte vara där på 3 veckor, dax för APU som börjar på måndag. På tisdag gäller det börjar bli lite nervös :-s Men ska plugga mycket nu i helgen och måndag kväll! Imorgon lördag ska jag, mamma och Ida till Väla och sedan familia för att kolla efter bal och student skor till mig också ska vi lägga upp min balklännig. sen på kvällen blir de plugga KÖRKORT!



Bilden tagen i Värnamo resan upp mot Kolmården! Cicci, Ida K och Jag =)

Puss o kram Olivia och hundgänget!


Kommentarer
Postat av: FARMOR

HEJ Olivia! Det var ju roligt att det gick bra på miniuppkörningen. Hoppas det går ännu bättre på uppkörningen.Håller tummarna för dej.

Godnatt och kram på dej sov gott.

2010-04-16 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0