APU och sjuka hundar :(

Ja och idag började min praktik på Hundbiten och det var ju inte världens roligaste precis så om dagen ser likadan ut imorgon funderar jag på att byta plats. Jag var hos Nina i söndes och kollade vad som var fel på Blues andedräkt och vi tog ett halsprov som visade att han har fått halsfluss så nu går båda hundarna på pencillin :/ Hoppas Blue blir bra, så håll tummarna!! Jag som bara trodde det var för hans tandsten. Men annars är han pigg och glad så det är positivit iaf =)

Inget långt inlägg idag men det var något iaf =)

Kramar Olivia och hundgänget!

Kommentarer
Postat av: Jane

Usch, tarzan hade ju halsfluss i tvåan. han slutade att äta och föll typ ihop i min famn av trötthet. Kunde knappt gå. :( Men efter två dar med penicillin så var han pigg och glad igen! :D

2010-04-19 @ 22:40:30
URL: http://thediaryofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0