Min helg och Svalle!

Ja helgen har väl varit helt okej.

Fredag: Pappa poker.

Lördag:
Var ute och hjälpte mamma i rabatterna och sen på eftermiddagen körde jag ner och trummlade åkern och på kvällen var jag ute med Gnista annars hände de inte så mycket, en helt vanlig lördag =)

Söndag: Åkte till Sofiero med mamma och pappa där vi träffade Amanda och hennes mamma. Vi åkte därifrån vid 2 ungefär tror jag klockan var och eftersom vi var hungriga stannade vi till på Sibylla där vi åt hamburgare sedan övningskörde jag därifrån till Skälderviken där vi hämtade upp Linnea som varit hos Emelie. Då fick Gnista leka med sin "stora syster" Ina =D På kvällen var jag ute länge med henne för de var ju såå skönt väder fast lite kallt.

Måndag: Jag kände de redan på mig när jag vaknade att jag skulle ta tåget till Landskrona men ja gjorde ju inte de men som jag ångrar att jag inte gjorde! Ja kom i tid till Knutan där jag fixade med rabattkortet och köpte varm choklade på Espresso House, mums! Sedan gick jag ner till tågen och satte mig för att vänta. Tåget till Torp (Teckomatorp) skulle gå 08,33 men så blev de försenat till 37 och då tänkte jag jaja de gör ju inget med 4 minuter. Men sedan ändra de tid igen och då var de försenat 5 minuter. Vilket innebär att min buss till Svalöv går 09,03 och tåget är framme 09,15 och då missar jag ju bussen till Svalöv. Vi hoppade på tåget jag och Gnista och då frågade jag ifall de inte kunde ringa till bussarna men tror ni de skulle göra de och svaret är NEJ! Då blev jag lite sur så tåget var framme i Torp 09,20 och jag hade missat bussen :( De var bara att vänta en timme men då innebar det oxå att jag skulle komma försent men så snälla kompisar som jag har sa till läraren att jag kom lite sent pågrund av tågen! Nu ligger jag här och ska snart gå till Ica, Cassi och Jane och hundarna, Wiiee!



Pussar Olivia & Gnista i Svalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0