Fjällen 2009!

Söndag:

Hade ställt klockan på halv sex men den ringde inte så mamma kom in till mig och väckte mig och då flög jag upp ur sängen. Vi skulle ju köra ner till Svalöv halv sju för vid halv åtta skulle vi samlas och börja vår färd mot Grövelsjön! Jag hann bli klar till halv sju då vi körde ner mot Svalöv! Väl framme i Svalöv kom Jeanette och mötte oss =D Vi gick mot bussen där alla andra också var men innan alla kommit stod vi utanför bussen och pratade lite. När väl alla kommit hoppade vi in i bussen och resan började uppåt!

Första stoppet  var i Jönköping:



Sedan fortsatte resan och vi stannade 2 gånger till innan vi var framme i Mora där vi skulle äta mat och då fick vi pizza men inte världens bästa.


När vi åkt många timmar var vi äntligen framme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0