Wannabe bonne xD

Vaknade vid 8 men gick inte upp förrens vid halv nio då pappa kom in och frågade ifall jag ville äta frukost och de ville jag så klart =D Så gick upp och käkade frukost och sedan tog jag på mig kläder för skulle följa med pappa på traktorpulling xD Så bonnigt det var, haha! Övningskörde både dit och hem och dit blev de motorväg och hem blev de massa små landsvägar. Vi var väl där i 3 timmar och kollade och såg även en traktor från skolan som körde och plöjde, Gnista var oxå med och sååå skitig hon blev tur att hon skulle duscha idag :D Efter dessa 3 timmar var det dax att åka hem men de blev småvägar för pappa, farfar och martin var nyfikna på hus runt omkring där xD

Lite bilder från traktorpullingen:



Väl hemma bytade jag för att  kunna duscha och borsta Gnista. Det såg nästan ut som att man borstade bort halv hunden xD Det var ju inte lite päls man fick bort från henne men de hjälpte faktiskt att borsta henne =D


De jag fick borstat bort från Gnista vilket kallas för död päls :P

 När hon väl var klar gick jag ut med henne och sedan körde jag och pappa och handlade lite saker till kvällsmaten tacos, mums! Ikväll var även mamma och Åsa på Ladies Night i Hbg och då kom Julia, Oscar, Clara och Anders hit och gjorde oss sällskap och vi började kolla på en film som hade ett skit kass slut så ett förslag kolla INTE på denna Desperate Hours. Nu sitter man här och bloggar och chattar men får väl ta och sova snart. Blir bowla och umgås med ena sidan av släkten imorgon xD

Puss o Kram Olivia och Gnista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0