Söndag!

Idag vakna jag vid nio och gick upp kollade var Linnea gjorde och sedan cykla jag och Gnista en liten runda som tog 30 min ungefär och sedan blev de duschen för min del =) Vid tolv åkte jag till Sheltiebeautys i Hjärnarp för att prata hund, wiiee de gillas =D Kollade på deras underbara söta valpar som bara är 3 veckor och de hade precis lärt sig att gå =) Sedan kom mamma och hämtade mig då Mia fick träffa Gnista och tyckte att hon hade fin teckning. Sedan var det hem igen och nu sitter man här. Blir svalle ikväll då ja men hem imorgon igen för att vara på körskolan.

Lite bilder på söta hundar!



Bild 1: Loka, Tequila och Cola, 3 veckor.
Bild 2: Belle, mamma till valparna.
Bild 3: Söta Molly.
Bild 4: Busiga Musse.

Detta var min lilla dag, puss o kram skumbanan Olivia =D

Kommentarer
Postat av: FARMOR

Kul att du skrivit i din blogg.Saknar IDAS,har inte skrivit något på hela veckan.Hoppas det går bra med körkortet. Lycka till. Godnatt kram farmor sov gott.

2009-11-15 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0