Helg =D

Fredags var jag inne på körskolan där jag gjorde pärm 4 men klara inte den så blir ett nytt försök på måndag då jag hoppas på att klara den! Sedan tog jag bussen till Väla och bytade mitt linne som jag köpt i Jönköping för de hade gått sönder i sömen. Hittade även en julklapp till Frida i klassen så nu har man börjat lite på julklappar, hihi. Sedan blev det hem och städade rummet och lite på datan innan det var dax att göra vid sig till kvällen för att fira fars-dag hos mormor och morfar. Såklar övningskörde jag dit som gick fin fint tyckte jag =) Väl framme parkerade jag snyggt och sedan tog jag av Gnista från bilen då vi såg att Loppan också var med så de fick träffas, skoj! Träffade även lilla Robin som man inte sett sen han döptes och som han har växt :O Vi körde väl hem vid tolv och när jag kom hem gjorde jag iordning mig för att sova men innan de blev de lite Vänner tittande =D

Lite bilder på kusinbarn och min knasiga kusin och hundarna =D




Jag och Robin =)



Kevin =)



Bild 1 Loppan så söt. Bild 2 Gnista trött!



Min knasiga kusin =)



Petra & Mattis =D

Idag lördag har de inte hänt så mycket förutom att när jag var ute och gick med Gnista skulle jag träna inkallning så jag satte henne bredvid mig som jag brukar göra och jag gick väl sådär 15 meter från henne och när jag precis skulle kalla på henne sprang de en hare som bara var 3 meter från mig och den fick Gnista syn på och ville springa efter men då sa jag till henne att stanna och hon sprang inte efter den! Fatta så stolt jag är =D Men om jag skulle sagt till henne varsågod eller spring hade hon lätt sprungit efter den, haha xD Ikväll ska hela familjen in och kolla på Disneys En Julsaga, mys på de! Imorgon blir de hem till en uppfödare i Hjärnarp för att kolla lite efter hane till Gnista :)

Pussar Olivia och Gnista!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med bilder :) Vad Gnista är duktig! Att hon till och med stannar fast att en hare springer förbi, jag är impad! Åhh, jag vill också se en julsaga tillsammans med er! Fast jag ska se den här, lite närmare julen bara, får se om det blir med tjejerna eller med Julia och Christina. Pussis

2009-11-14 @ 19:37:42
URL: http://kristallregn.blogg.se/
Postat av: Daniel & Petra

Knasig????

Nu förstår jag nog inte riktigt vad du menar???!!

Kram kram kram

2009-11-16 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0