Gnista skrämde livet på mig på vandringen!

Vaknade kvart i åtta då mobilen ringde och fick gå upp då. När klockan var 9.00 var det dax att åka iväg med bussen och vandra 2 mil vilket ledde till att vi gick vilse :( Men efter 2 timmars väntan att hitta rätt så gick vi mot Skäralid. Men måste bara berätta att jag höll på att mista Gnista idag med :( Hade  henne lös så sprang hon och Ludde och lekte och helt plösligt försvann hon ner för ett stup men som tur var fanns de bara löv och inga stenar annars hade hon inte haft många ben hela. Då var där en som höll på att gå ner för att hämta henne men eftersom hon var så smart hittade hon själv upp och sprang direkt till mig! Hon skrämde livet på mig!! Har även hittat många fästingar på henne men bara två som suttit fast i henne de andra har krupit i pälsen på henne. Efter många timmars vandring var vi framme i skäralid där vi blev hämtade och skjutsade till Klåveröd dit vi skulle gått själva men eftersom vi gick vilse blev de ju inte så. I Klåveröd blev vi bjudna på hamburgare och sedan vid kvart i tre var det dax att åka tillbaka til skolan där jag duschade Gnista och kolla henne efter fästingar och borstade henne och sen var det min tur att in i duschen och kolla efter fästingar på mig själv :P Nu sitter jag här och chattar och kollar på Joey =)

Pussar Olivia



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud, jag hade döt om sune eller birger hade gjort det

2009-05-14 @ 14:35:45
Postat av: Tessan

Men lilla Gnista, inte springa bort från matte så, o Olivia, det var ju skönt att det inte hände något mer. Annars hade det blivit jobbigt! Ni är bäst!

2009-05-18 @ 11:54:53
URL: http://snaeckantherese.bloggsida.se
Postat av: Tessan

Men lilla Gnista, inte springa bort från matte så, o Olivia, det var ju skönt att det inte hände något mer. Annars hade det blivit jobbigt! Ni är bäst!

2009-05-18 @ 11:55:32
URL: http://snaeckantherese.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0