Hela långa helgen!

Jaha oxå var det skolan imorgon igen :(
 
Torsdag: Valborg så var man uppe hos farmor och farfar och åt pizza eller kycklingsallad för min del, mums :) Sedan spelade vi kort och Gnista sprang på gräset :)


Fredag: Idag hände de inte så mycket vad jag kan komma på mer än att jag klippte gräset och räfasde gården och tränade lite agility med Gnista, så skoj det är när man märker på henne att hon verkligen vill. Sedan på kvällen kom Åsa, Anders, Julia och Clara hit så vi grillade och spelade wii och åt rabarberpaj, gott =)


Lördag: Jag gick upp vid halv nio eller nåt och gjorde inte så mycket men när klockan blev kvart över elva körde vi ut Varalöv där jag skulle på agility med Gnista. Då så hade dom satt upp tre olika stationer där den ena var en kombination av tunnlar och hopp hinder, nästa vara bara hopp hinder och sista var slalom och hopp hinder. De gick bra föruotm att Gnista sprang ifrån mig två gånger. Sedan på kvällen var vi på fest hos mina kusiner där de bjöds på mat och tårta och jag körde även upp till Halland på motorvägen och de gick mycket bra tyckte jag :)



Söndag: Sov länge men gick upp tillsist då jag bakade sockerkaka och sedan bar det av på gymnastikavslutning som bestod av tipsrunda runt sjön och sedan fika med musik, mys :)






Nä nu ska jag sova ha de gött

Puss o kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken härlig helg:P vill ha mer helg och träffa dig och gnista mer hihi :D

2009-05-04 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0