Torsdag!

Idag fick vi sovmorgon för de tyckte lärarna att vi behövde =) Vaknade kvart över nio väldigt skönt :P Sedan var det att gå till skolan vilker kändes onödigt för gjorde ingenting men vid lunch så gick jag och Sabina ut med Gnista och sedan när klockan var halv ett gick jag till skolan då Veronica hade kommit =D Kvart i två var det dax för Svenska då jag, veronica och Jenni Borg redovisade om de engelska böckerna vi läst och de gick väl bra tycker jau inte om att redovisapå engelska :P När svenskan var slut hade vi djursjukvård och då fick vi reda på våra prov och jag blev godkänd, väldigt skönt och fick även reda på att jag blev godkänd på mitt idrottsprov =D Sedan var det hem och ut med Gnista men annars ikväll har de inte hänt så mycket, ska nog plugga lite till redovisningen imorgon om Vikingarna och sen packa sen väntas de att nanna kudden :P Men imorgon är det hem!!!!

Puss o kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0