2 Maj --->> Agility och fest =)

Ja idag när man vaknade ville ja bara ligga kvar pallade inte gå på agility med ja samlade ihop mig och åkte dit vid kvart över elva. Idag så gjorde vi lite olika kombinationer på banorna och de gick väl bra idag, bara de att Gnista typ sprang ifrån mig två gånger :P Sedan var de slut vid ett och så stanna vi kvar och pratade med Pernilla och Amanda innan det bar hemåt. Idag har de varit cirka 22 grader, sköönt =) Nä ska gå nu för ska ju på fest till mina kusiner i halland och jag ska köra upp :)


Puss Olivia

Kommentarer
Postat av: Ida

Ohh, gick det bra?? Jag kör ju inte bil här så jag har nästan glömt att jag faktiskt har körkort ^^ Saknar att köra...

2009-05-06 @ 07:10:35
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0