16 Maj --->> Konfirmation!

Ja idag konfirmerade Linnea sig. Vi var i kyrkan vid halv två då vi satte oss i bänken där mormor, morfar, farmor och farfar och Berit redan satt. Längre bak i kyrkan satt Eva och Erling, Martin och Susanne och Simon och Tobias. När klockan slog två så började Karin (prästen) att prata om vad som skulle hända i kyrkan. Klockorna ringde och konfirmanderna började gå in och då fick jag filma och ta kort, hehe. De varade väl en och en halv timme i kyrkan inte så skoj men de fick väl gå ändå :P





Efter kyrkan åkte jag med Eva och Erling hem till oss för mamma och pappa skulle ju vänta på Linnea :p Väl hemma väntade vi till klockan blev 18.00 då resten av hela släkten kom. Vi bjöd på lax med nypotatis som var mycket gott och till efterätt blev de tårta, mums =) När vi ätit klart så gick vi kusiner in på mitt rum och spelade Guitar Hero =) Sedan händer de inte så mycket mera på kvällen:P

Puss Olivia

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh vad fina ni är! Låter roligt i kyrkan, Jag har funderat på att våldgästa med värsta bergsprängaren nån gång på någon sådan tillställning! Vad säger du om det! haha

2009-05-26 @ 20:47:01
URL: http://snaeckantherese.bloggsida.se
Postat av: Therese

Åhh vad fina ni är! Låter roligt i kyrkan, Jag har funderat på att våldgästa med värsta bergsprängaren nån gång på någon sådan tillställning! Vad säger du om det! haha

2009-05-26 @ 20:48:04
URL: http://snaeckantherese.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0