10 Maj --->> Kosläpp, agility och barnpassning!

Full fart hela dagen!

Jaha idag vaknade jag vid 08.00 då jag steg upp och käkade frukost för sedan vid halv tio började vi släppa ut våra kossor och kalvar hemma men när vi släppt ut tre stycken och kom ner på gården stog där fyra bilar så de var folk hemma oxå ska ni veta, börjar likna svalöv, haha! Sedan var det hem och byta lite och åka till förslöv för att hämta Amanda och Sune och sen vidare mot agility kursen där de gick sådär idag eller jag kände mig rätt taggad men tvärtom för min hund, eller hon var taggad men inte med att träna utan att busa. Så hon fick fnatt precis i slutet men då sket jag i henne och fick tag i henne precis när vi slutat eller amanda tog henn, fatta arg man blir på sin hund då!! Jaja det var hem igen när kursen var slut och fräscha upp mig lite för sedan skulle jag sitta barnvakt. Vid fyra körde jag moped upp till dom. Precis innan de kom hem igen vid nio så fick Anton ett utbott och börja skrika efter mamma och pappa men då kom dom hem, vilken tur =) Nu sitter jag här och skriver och ska nog snart kolla vänner med lillasyster min <3

 

Tjuren Pettson



Slutade med en bild på alla 6 kalvar!

Puss o kram Olivia


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jamen visst är det kul att vara populär! Pappa får ta inträde nästa år ;o) Jag läste faktiskt i en tidning att det är "inne" med koutsläpp. Så vi får väl inte va sämre!

Kram Susanne

2009-05-10 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0