Väla och övningskörning!

Mina nya kängor, mkt sköna =D
 Min nya kamera =)

Idag var man på Väla och elgiganten. På väla inhandlades min nya kängor =) Vi tog även en runda på Clas Ohlson där de inhandlades två USB minne och en webbkamera till mamma och pappas data :P Sedan körde jag och pappa vidare till Elgiganten där jag köpte min kamera =) Eftersom den igentligen var slut men så hittade han som säljde den såna som blivit tillbaka lämnade och då fick jag hela kameran för 890 + 1 gb minne för bara 59 kr ;) Jag körde hela vägen hem men körde först en runda i Ängelholm som gick bra tyckte jag förutom den där dumma bilen som inte blinkade i korsningen och då blev jag arg på den!!!! Väl hemma gick jag ut och fotta lite, hehe.

Ha d gott

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0