Söndag slut :(

Min bebis bara 9 veckor!



Jaha då var snart söndan slut och de bär ner till Svalle imorgon inte helt skoj vill vara hemma nu i mitt nya rum ju men kan hoppas att veckan går snabbt! Ja i helgen blev man ju lite irriterad på vissa personer som lovat en sak men sen inte håller de så man litar ju inte på längre på dom!! Just nu ligger man och lyssnar på High School Musical 3 låtarna som jag har blivit helt knäpp i men dom är ju såå bra!!! De gick inte så bra att skypa idag för de bara hackade hela tiden vilket var väldigt störrigt.

Gnista har blivit väldigt duktig tycker jag går utan koppel med henne och hon tycker de är skit skoj att träna agility så längtar ju till sommaren då man kan springa ute i hagen med henne i bara skjorts och linne! Då får man ju samtidigt lite solbränna, hehe. Nä nu ska jag kolla film men vi hörs ha de så bra och dröm sött!!

Kram Olivia


Kommentarer
Postat av: Therese

2009-03-02 @ 21:56:08
Postat av: Anonym

Hoppas inte att jag är inblandad i din irritation! Du har en väldigt fin sida Gumman och en väldigt söt hund! :) Det är du också föresten!

2009-03-02 @ 21:57:32
URL: http://snaeckan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0