Söndag igen!

Snart ska man på 18 års kalas och sedan blir de hem där mormor och morfar väntar för vi ska skypa med ida i em =) Tyckte även att min sminkning blev väldiggt bra idag :) Igår var en väldigt händelse full dag något jag inte räknat med men de var både skoj och mysigt! Ikväll händer de inte så mycket mer än att jag ska packa ner till Svalle. Vi har ännu inte fått igång vårt Wii vilket irriterar mig väldigt mycket för vill ju spela Need for for speed Undercover!!!! Tänk att de redan är söndag och om två helger så åker jag ska bli spännande med nervös som in i men kommer blogga där upp och lägga upp bilder så ska ni få se allt jag är med om men måste skaffa kamera först vilket jag hoppas blir nästa helg! Kommer sakna min bebis Gnista som in i fattar inte hur jag ska klara mig utan henne i hela 3 veckor :O

Nä nu skajag nog snart åka så får väl logga ut och fixa de sista!

Kramar Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0