Snöskoter---->>släde

Idag gick vi upp och inte gjorde så mycket men när klockan var typ kvart i tolv följde vi med Josse och hon lämnade oss på Ica där vi inhandlade mat till Amundsen för fatta vad dyrt de är i Norge :O När vi kom tillbaka gav vi hundarna mat och kelade lite med dem och filma hundarna =D När Richard kom hem följde vi med han ner till deras granne för han skulle hjälpa dom att fixa till deras släde för dom ska tävla imorgon :P Då vi fick se hur man vallar undersidan på släden. Vi var väl där i en timme tror jag. När släden var klar åkte vi hem och gav hundarna mat och efter de gick vi in och åt kvällsmat. När klockan blev 18.00 gick vi ut och kopplade släden bakom skotern då vi skulle lära oss att stanna. De var väldigt skoj men var väldigt sugen på att test köra skotern, hehe. Imorgon blir de nog att vi ska köra med hundar :P Innan ikväll så tog Richard fram några böcker om Sibirian Husky och berättade hela historien bakom rasen och vi får även lära oss lte olika om tillexempel hur man kan göra sitt egna hundfoder och lite allmänt om just slädhundar=) Nu sitter vi och kollar på en film som går på 6:an en skoj film, haha.

Nu ska jag sova tror jag, ha de bra =)



Puss o God Natt Olivia

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min vän,

då får man ringa dig på mobilen

om man vill dig ngt? Hoppas att ni får några

roliga och lärorika dagar.

Kram mamma

2009-03-25 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0