Packa & Melodifestivalen!

Kvällen började med att Amanda och Ebba kom hit och vi spelade först Super Boogie och sedan var det dax för lite Need for Speed Undercover, ett spel jag älskar! När klockan blev halv åtta började vi på maten då det blev lax, färsk pasta och en creme bonjour sås som innehöll charlottenlök och gräslök. Den kan rekomenderas! Vi kollade på melodifestivalen dä vi gillade juryns röster men sen när svenska folkets röster kom blev de ju bara skit!!!!! Jaja nu är klockan halv tolv och man ska kanske snart sova får se börjar känna att ögonen vill sova lite för imorgon blir de träna lite med Gnista, packa klart allt sen på kvällen upp till Sofi och Jocke och spela Buzz och Wii =DGrrrr snyggingen själv ju, Haha =D Eller håller ni med mig?! ;)

Ja detta är då var svenska folket röstade fram:

1. Malena Ernman - La Voix

2. Carolin Uf Ugglas - Snälla Snälla

3. E.M.D - Baby Goodbye

4. Måns Zelmerlöv - Hope of Glory

Men det var synd om Molly Sandén som bara fick 2 poäng.



Ha de bra hör av mig imorgon tror jag, haha!

Olivia och en sovande Gnista

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen Olivia!

Vi blev visst avbrutna innan idag, jag fick ju aldrig sagt LYCKA TILL!

Kram Susanne & c/o

2009-03-15 @ 20:57:52
Postat av: Ebba

Hejsan! måååns e en riktig heting! <3

och han skulle absoolut vunnit! <3

2009-03-16 @ 18:00:54
URL: http://ebbasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0