Ledig + Östersund!

Idag tog vi bussen in till Östersund och skulle shoppa skor =) Men påvägen till bussen så sa vi att ingen av oss får ramla och just då så ramlar Veronica, haha. Lite skoj att vi prata om de oxå ramlar hon, hahaha! Jaja vi kom tillslut fram till busshållplatsen där vi väntade på bussen, när bussen kom gick vi in och fatta de kostar 50 spänn in till Östersund liksom det är mer än vad det kostar för mig hem från Svalle till Ängelholm =D När Richard kom hem följde vi med ut till hundarna som var ute och sprang i den stora hagen och då menar jag stora!  Vi gick med hundarna till slutet av hagen typ och då gich Richard rakt ut i snön och sjönk ner till midjan och alla hundarna efter han, som hundarna kämpade :P När vi var klara med de gick vi och hämtade kött och gav hundarna de. Sedan blev de tacopizza till kvällsmat, mums var de =D Nu sitter jag och pratar med Ida på skype fast via chatten :)

Lite bilder på vad jag inhandlade i Östersund:



Bild 1: Björn Borg skor från Eurosko
Bild 2: Mössa som vi fick från Richard, ska användas vid Amundsen.
Bild 3: Roller från Clas Ohlson, behövs här uppe så som Atenna fäller :P
Bild 4: Skydd till datan från Clas Ohlson

Hang On

Olivia

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina skor. Puss mamma

2009-03-23 @ 20:49:48
Postat av: Anonym

vad snygga saker du har shoppat:D

specielt skorna hahah

kramis

2009-03-24 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0