Onsdag!

Borta bra men hemma bäst!
Snart så åker man upp till Hammerdal där jag ska göra min praktik på en Slädhundkennel och åka skidor med min Kusin tjej ska bli skoj men fatta så nervös jag är redan!! Men in stugan så finns de ju varken toalett eller vatten men har för mig att det finns internet =D Wiie så jag ska försöka blogga varje dag och lägga in bilder så ska ni få se, hehe. Nu har jag även börjat att ha Gnista lös i lägenheten och en så länge går de bra =)

Nä nu ska jag käka litta midda!

Ha de bra

Olivia

Kommentarer
Postat av: FARMOR

HEJ OLIVIA

Vilken fin blogg du har.Fina bilder på både dej och Gnista.Idag har jag varit och köpt en webbkamera,behöver hjälp att installera den.

Många stora kramar. Ha det så gott.Vi ses snart.

2009-03-04 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0