Ner till Svalle och vända :P Gnista 1 år!!!!

Grattis Gnista och hennes syskon på 1 års dagen!

Jag gick upp vid ungefär tjugo i sju och duschade sedan gav jag presenten till Gnista eftersom hon fyllar 1 år idag! Vid halv åtta körde vi först med Gnista till farmor och sedan till Munka där pappa skulle hämta lite saker och sedan bar det av till Helsingborg där jag tog tåget halv tio. Var i Svalle vid kvart över tio då vi började men Häst som INTE är ett roligt ämne! Efter de var de lunch där de bjöds på ris och chilli con carne inte världens godaste men de gick ner. Efter lunch var den samhällskunskap som vi hade prov i och det kändes mycket bra =) Igentligen slutade vi två men eftersom dom flesta var klara innan så fick vi sluta så vi hann med bussen som gick tjugo i två och den tog ju jag så klart :P Så var hemma i Ängelholm vid tre där man blev hämtad av sin kära farmor <3 Nu ikväll kolla jag och Linnea på Bed time stories och det var inte världens bästa film jag sett men den funkade :P Nu ska jag ge Gnista mat och sedan ut med henne i de kalla vädret, brrrrr!

Have a nice night

Olivia och Gnista!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att provet kändes bra!! Har du inte varit i Svalle idag?

2009-03-10 @ 18:14:45
URL: http://kristallregn.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis Gnista!



Kram S & c/o

2009-03-10 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0