Ledig idag!

Denna bilden gillar jag på henne, sååå fin <3Två träd sitter ihop, coolt :PVille du nåt?
Vad finns där?
Idag gick jag upp vid nio och åt frukost sedan vid tio åkte jag upp till min veterinär där Gnista fick sin spruta och sedan bar det av till skogen med farfar och Gnista! Det var mycket skönt men man blev trött efter åt. När vi gått en timme så gick vi hem till farmor och farfar där det bjöds på spaghetti och köttfärsås, mums! När man ätit klar åkte man med farfar hem så jag slapp gå, hehe. Sedan fick jag enn ryck att börja dammsuga hela huset och städa undan :) När lillasyster min kom hem gjorde vi kladdkaka mkt gott och nu ikväll övningskörde jag ner till Svalle som gick bra och nu sitter man här och skriver!

Have a nice night!

Olivia och Gnista

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, det kan man verkligen kalla ryck!! Fast så är det ju dig vi pratar om ;D

2009-03-19 @ 06:53:30
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0