Halt som en isbana!

När man öppnade dörren så hade de snöat lite men inte mycket men det hade även frusit på marken så det är ju glashalt överallt! Jaja idag fick vi börja med att städa ur hundtransporten som Richard använt till Polardistans. Men det gick rätt fort att städa ur den. När de var klart gick vi till hundarna och släppte ut dom bur för bur eftersom vi inte riktigt är så säkra än men medans de ena kolla till hundarna så fick den andra plocka skiten hos hundarna. När vi gjort alla burarna kela vi med varsin hund och jag tog Lynx som är en vit husky, skit fin =) När de blev för kallt att sitta där inne gick vi in i värmen. När klockan var lite över fyra så gav vi vatten till hundarna som innehåller lite kött och efter de fick de varsin bit kött som innhåller exempel fisk, fågel, kyckling, kött som är ner malt. När de var klart så var vi klara för dagen. Eftersom de skulle på fest vid 18.00. Nu ikväll så gjorde jag och veronica tacos och då blev de mycket skratt så man knappt kunde äta, haha, efter vi ätit klart plockade vi undan och kollade lite på tv och nu sitter vi och kollar på Get Smart. Sitter barnvakt just nu till deras barn så blir väl att sova när dom kommer hem =D

Lite bilder från idag!

Lilla Lynx =DDisco och ChalleFatta stolparna är typ nedgrävda av snön.Så fin han är!

Någon som vet hur man lägger in videos på bloggen för jag fattar inte :P

Hang on my readers ;)

Olivia


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Olivia!

Vilket härligt väder ni har! Och vilka otroligt söta och goa hundar. När jag var liten ville jag alltid ha en Samojed, det har ni ingen där va?

Kram Susanne

2009-03-21 @ 23:23:16
Postat av: amanda

gud vad härligt det ser ut där uppe hahah här är vädret skit :(

ha det bra kram amanda

2009-03-22 @ 16:35:38
Postat av: Ida

Jag tror jag vet hur du lägger in video..fast jag är inte säker :S För det är väl en video du själv har gjort. Men vi kan kanske ta det över skype?

2009-03-23 @ 00:22:35
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0