Fredag!

Fredag idag då, bara vara hemma denna helgen och nästa sen bär de av till fjällen där det är 1,5 meter snö =D I helgen blir de att skaffa saker till fjällen och imorgon ska jag gå en runda med Gnista runt storesjön =) Jag är ledig på Tisdag, mkt sköönt och då ska jag vara hemma med min vovve <3 Idag har de inte hänt så mycket bara varit hemma och slappat men var en runda uppe hos farmor och farfar och käka middag då de blev kyckling och potatis, mums. Ikväll kolla man på Let´s Dance där de var film tema och dom från High School Musical som gör de som musikal var där och sjöng. Men dom sjöng ju fel i början och det tyckte vi inte om, haha. Nu sitter vi och kollar på Så ska de låta fick ju spela in de eftersom vi kolla på Let´s Dance!

Have a nice night!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0