En meningslös skoldag!

Idag när man kom till skolan så satt man och vänta i tjugo minuter på att föreläsaren som skulle komma men hon kom aldrig så vi fick kolla på en film vi redan sett, mycket drygt! Efter 10.10 rasten hade vi utvärdering om vad vi hade tyckt om Hunden i människans tjänst och efter de sluta vi så jag slutade vid halv elva idag inte helt fel för imorgon slutar man ju tjugo över fyra  så det kändes inte så lönt att vara i skolan idag ;) . När man kom hem gick jag och handlade falukorv så de blev makaroner och falukorv istället för den mindre goda fisken ;)

Ha de bäst!

Olivia


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!! :) Ja, tänk om det vore sommar..(med tanke på ett av de andra inläggen) ;)

2009-03-03 @ 18:22:27
URL: http://kristallregn.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej min vän,

Vad bra att du inte skrev den äckliga fisken,

Då har jag lärt dig ngt iaf.

Kram mamma

2009-03-03 @ 19:17:52
Postat av: Susanne

Haha, precis vad jag tänkte när jag läste inlägget, det mamma skrev. Det finns ingen äcklig mat, bara mindre god ;o)

Kram Susanne

2009-03-04 @ 11:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0