Barnvakt!

Gick upp halv nio och käka frulle och sedan var de att följa med Linnea upp till gymnastiken där jag träffade min veterinär =D Bestämde med henne när Gnista ska ha sin spruta. Sedan gick man hem till farmor och hjälpte henne att installera hennes webbkamera så att hon kan börja chatta med Ida hon med :) Sedan gick jag med Gnista hem vilket var väldigt skönt, nu ikväll sitter man hemma hos min kusin och passar hans barn och vilka små busungar. Vi käkade pizza då min snälla kusin körde och hämtade pizzorna med sin Epa traktor. Nu leker dom så snällt men dom ska snart nanna ska jag se till, hehe. Glömde att berätta att Gnista och fick följa med!

Natti Natti

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0