USA!

Igår (söndag) landade vi i Newark vid cirka halv elva eller var det elva :P Resan gick bra men det är inget jag gör ingen ska ni veta tycker ju inte om att flyga :$ Tänker på alla där hemma och hoppas att Gnista mår bra men de vet jg ju att hon gör. Idag åkte vi på guidad tur i en buss där man kan sitta på taket och när vi skulle åka tillbaka till stoppet så öppnade himmelen sig och de började regna skit mycet så blöt blev man, haha. Pallar inte skriva mer nu ska sova!

Kommentera gärna!

Pussa o kramar Olivia

Kommentarer
Postat av: Farmor

Skönt höra att ni är framme och allt gått bra.Hoppas ni sovit gott i natt och slipper bli blöta idag. Kram farmor

2009-06-16 @ 09:29:23
Postat av: Amanda

hejsan svejsan

det går jätte bra med gnista igår åkte jag upp med henne och sune så de fick springa av sig utan polisen birger. och just nu sover alla 3.

vi tränade även lite agility igår och det gick bra.vet inte vad jag ska skriva mer men ni får ha det roligt och shoppa mkt hihi kram från mig och många kramar från gnista

2009-06-16 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0