Tre dagar kvar!

Jaha nu ar de bara tva hela dagar kvar sen pa fredag aker vi hem igen! Igar var vi ju hos Ida pa kvallen vilket var trevligt och barnen ar sa harliga men Celest stallde sa roliga fragor till mig, haha. Hon fragade mig om var jag kopt mitt har och var jag kopt mina tander, haha! Idag ska vi till Andersonville och sedan ikvall ska vi ner till Navy Pier och kolla och sedan imorgon blir de Six Flags (stort nojesfalt), Wiiiee =)

Puss o kram skumbanan Olivia! Amanda  halsa Gnista att jag snart ar hemma igen! Hihi

Till Farfar :P Kan du kopa hem flytande jarn (Gleptosin) och skriv de pa pappa =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

har du inte kommit hem än??? ha ha

det var några dagar sedan du uppdaterade

ha det gott i värmen

vi ses Camilla

2009-07-01 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0